Tuesday, January 25, 2011

Cinta dan Lelaki?

             Cinta merupakan sesuatu yang sangat indah..walaupun kadang2 kita disakiti dan dikecewakan..Lelaki adalah satu subjek yang sangat abstrak..susah diramal..semakin lama kita mengenal dia semakin banyak yang kita tak tahu pasal dia..dia sangat baran,keras kepala, kuat melenting dan ego yang sangat tinggi melangit..tetapi kehadiran dia bwat aku rasa bahagia, anggau, gembira sehingga kadang2 rasa macam kaki tak jejak tanah.. 
              Dalam satu perhubungan, kejujuran,kesetiaan dan keikhlasan sgt penting..pegang pada kenyataan, 'What you did, you get back'..bila kejujuran yg kita bagi then kejujuran laa yang kita terima.. selain tu, kita juga mestilaa..sabar..yup!kesabaran kita mmg sentiasa diuji oleh pasangan kita..tp percaya laa..ada hikmah disebalik kesabaran kita..
               
Cemburu..satu masalah yang nmpak remeh tp sebenar sgt satu masalah yang sangat besar..dgn salah kecil pn kita boleh berpisah..api tak boleh lawan dgn api nanti rentung..jd bersabar laa..jadilah seperti air..
               If org tanya tentang tips nk setia dan bercinta lama..aku tak ada jawapannya..bagi aku satu jep pandai jaga diri sendiri dan sedar siapa kita..dan segala benda yang berlaku terletak pada diri sendiri..if kita setia then kita setia laa..jadi tanya laa diri sendiri..ikut kata hati.. 
Cinta itu sangat indah jika kita bijak dan pandai mencorakkan ny..walaupun kadang2 ada duka tetapi percaya lahh kita akan lebih mengingati kenangan manis kita daripada kisah2 duka kita..
Percaya laa..

                

No comments:

Post a Comment